Klacht: Bestelling voortgang

Xynix op 10 juni 2023 over Obelink Winterswijk in de categorie Internetshops - Camping & Outdoor

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb op 05juni2023 een bestelling geplaatst.
Onmiddellijk een mail met orderbevestiging en een mail met betalingsbevestiging ontvangen.
Bestelling staat in status bezig met verwerken
Na 6 dagen is daar nog niets aan verandert en telefonisch is Obelink niet bereikbaar. De chatbot kan mij niet verder helpen. Dus maar een mail gestuurd maar geen antwoord.
Hopelijk wordt mijn bestelling nog geleverd voor ik vertrek.

Gewenste Oplossing:

Zo snel mogelijk contact met mij en een vlot verder verloop

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Obelink Winterswijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Obelink Winterswijk in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Xynix