Klacht: Bestelling via de website maar geen levering of informatie over de levering

Kareldegrotekat op 03 juni 2023 over Obelink Winterswijk in de categorie Internetshops - Camping & Outdoor

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twee weken geleden een bestelling via de webshop geplaatst voor sokken die op voorraad zouden zijn. De bevestiging via de mail ontvangen, track trace zou binnen 24 uur volgen. De track trace heb ik nooit gehad. Bij inloggen via de website is de bestelling en tracktrace te vinden, maar is de status van de bestelling gemarkeerd als ‘aangemeld voor bezorging’. Oftewel, deze is nog niet door de bezorgdienst ontvangen. Er wordt maximaal 4 werkdagen levering beloofd. Obelink is zelf niet te bereiken omdat er geen e-mailadres of telefoonnummer wordt vermeld op de website.

Gewenste Oplossing:

Uitzicht op een bezorging binnen korte tijd of kunnen annuleren van de bestelling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Obelink Winterswijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Obelink Winterswijk in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Kareldegrotekat

1 jaar geleden - Mijn klacht is in behandeling genomen en mijn bestelling is geannuleerd (zoals gewenst). Het geld heb ik binnen twee werkdagen retour ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kareldegrotekat