Klacht: Bestelling gedeeltelijk ontvangen

Gohen op 09 juli 2023 over Obelink Winterswijk in de categorie Internetshops - Camping & Outdoor

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 3 juli bestelling gedaan van 2 artikelen, zijn beide gefactureerd en betaald. Op 7 juli 1 artikel ontvangen, 2e artikel nog in behandeling. Kan Obelink niet bereiken alleen via Olly. Gaan binnenkort op vakantie en wil graag alle artikelen hebben die ik heb besteld en BETAALD.

Gewenste Oplossing:

Ontbrekend artikel zsm ontvangen, anders geld terug en ergens anders het artikel kopen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Obelink Winterswijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Obelink Winterswijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Obelink Winterswijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Obelink Winterswijk

Heeft op 10 juli 2023 om 09:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hi Goos, bedankt voor je review. Het is erg vervelend dat dit het geval is, onze oprechte excuses voor het ongemak. We hebben het doorgegeven aan de betreffende afdeling. Zij zullen hier zo snel mogelijk bij je op terugkomen. Groeten team Obelink

Alle klachten die gemeld zijn door Gohen