Mijn Klacht:
In 2010 heb ik een nieuwe caravan gekocht bij Obelink. Deze is t/m 2015 daar in onderhoud geweest voor de Bovag-keuringen- en vochtmetingen.
Vorige maand (maart 2017) heb ik de caravan voor een onderhoudsbeurt naar een bedrijf in mijn woonplaats gebracht. (Scheelt een rit naar Winterswijk).
Dit bedrijf constateerde dat de draad van de naaf van de rechter zwenkarm beschadigd is. Zij hebben mij gelijk gebeld zodat ik het met eigen ogen kon zien en een foto ervan kon maken.
Heb contact opgenomen met Obelink maar daar beweren ze stellig dat hun monteurs het niet gedaan hebben! Deze beschadiging komt niet van een moer eraf draaien maar van het scheef erop draaien! Dat moet dus bij een van de onderhoudsbeurten bij Obelink gebeurd zijn. Zij wilden dat ik met de caravan naar Winterswijk kwam wat uiteraard niet ging omdat het onderstel uit elkaar lag.
(Wat zou er gezegd zijn als het wel had gekund??? Zij beweren toch al dat het niet hun schuld is!!!). De foto zegt genoeg!
Gewenste Oplossing:
Wanneer de kosten van deze reparatie à 720 euro door Obelink vergoed worden.
