Klacht: Artikel wel in web winkel maar niet per post te ontvangen

Lesman op 15 februari 2016 over Obelink Winterswijk in de categorie Internetshops - Camping & Outdoor

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil een aantal artikelen bij U bestellen, maar enkele zijn niet per post, maar alleen in de winkel verkrijgbaar. O.a een simpele kabelhaspel van 7,50 niet per post, terwijl een barbeque wel per post wordt bezorgt. Kunt U mij de redenen hiervan geven? Indien niet mogelijk, dan zal ik de barbeque ook ergens elders bestellen, waar e.e.a wel mogelijk is.

Gewenste Oplossing:

Als alle artikelen in 1 keer kunnen worden bezorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Obelink Winterswijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Obelink Winterswijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Obelink Winterswijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Obelink Winterswijk

9 jaren geleden - Geachte D.J. Lesman, Het is raadzaam om een dergelijk verzoek bij onze klantenservice neer te leggen, zij kunnen dan kijken of we voor u wellicht een uitzondering kunnen maken. We zullen z.s.m. telefonisch contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Team Obelink

Obelink Winterswijk

Heeft op 16 februari 2016 om 08:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door