Klacht: activeren voordeelpas

gunst op 25 maart 2014 over Obelink Winterswijk in de categorie Internetshops - Camping & Outdoor

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb geprobeerd mijn voordeelpas telefonisch te activeren. Onderaan de brief staat dat dat kan als men niet over internet beschikt.
Echter, bij Obelink zegt men, dat men een e-mailadres moet hebben.
Hoe kan je nu een e-mailadres hebben, als je geen internet hebt?

Gewenste Oplossing:

Graag een helder antwoord.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Obelink Winterswijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Obelink Winterswijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Obelink Winterswijk nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Obelink Winterswijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Obelink Winterswijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Obelink Winterswijk

Heeft op 22 januari 2015 om 14:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,
Bij onze voordeelpas is het e-mailadres van de klant de unieke gebruikersnaam. Om die reden hebben wij dus altijd een e-mailadres nodig om uw voordeelpas te kunnen activeren. Het komt vaker voor dat klanten niet over een eigen e-mailadres beschikken, vaak wordt dan het e-mailadres van bijvoorbeeld de kinderen gebruikt. Ook is het mogelijk om bijvoorbeeld in een internetcafé een e-mailadres aan te maken en daarmee de pas te activeren, gmail of hotmail lenen zich hier prima voor.
Met vriendelijke groet,
Sven Notten
Obelink Vrijetijdsmarkt B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door