Klacht: Nuts aansluiting

op 02 maart 2016 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Sinds begin oktober wachten wij op een permanente nuts aansluiting.
Ondanks div. Malen telefonisch contact gezocht te hebben, ons huis nummer was niet correct bij de aanvraag…. Ons huis nr was niet mogelijk om in te vullen, blijven ze maar naar nr 11 gaan.
Dit zou overigens geen belemmering moeten zijn gezien het feit dat ze wel bouwstroom hebben aangelegd, we zijn dus wel bekend!!

De firma Baars die in opdracht werkt voor Liander blijft maar uitstellen, ze hebben per mail belooft in week 7 aan te sluiten.
De reden van uitstel blijft
-huisnr
-vorst in de grond
– onvoldoende personeel

Dat we nog steeds geen aansluiting heeft als consequentie dat wij onze woning niet kunnen betrekken.

Als er deze week nog een aasluiting word gerealiseerd en wij gecompenseerd gaan worden!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Liander

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Liander nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Liander een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Liander

Heeft op 12 mei 2016 om 08:32 geantwoord

Excuses dat er niet eerder op dit bericht gereageerd is. Er is ondertussen contact geweest met onze klantenservice. Ook zie ik dat de aansluiting ondertussen gerealiseerd is. Verdere vragen of meldingen hierover kunt u doen via onze klantenservice op telefoonnummer 088 542 64 44 (lokaal tarief). U kunt ons ook bereiken door een e-mail te sturen naar info@liander.nl.

Liander Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Kirsten en Mark