Klacht: Nummerbehoud niet uit gevoerd.

op 10 juni 2017 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Op 5 april een berichtje van BEN.
Per 8 mei zou mijn nieuwe contract ingaan met nummerbehoud van het telefoonnummer van mijn vorige provider.
Heb ook netjes de data doorgekregen maar na een week van stilte kwam ik erachter dat het nummerbehoud niet door BEN was uitgevoerd.
Ik krijg mijn inlogcodes van mijn werk via mijn bestaande nummer, dus zowel ik als mijn werkgever werden benadeelt. Tot 2 x toe tel. contact gehad met BEN, dat pas na ruim 20 minuten tot stand kwam. De 2e keer werd mij verteld dat ik het nummer van T.mobile nodig had waarmee mijn simkaart geregistreerd staat, daar werd de eerste keer niet om gevraagd. Na een week maar een mailtje gestuurd waar pas na 4 dagen op werd geantwoord, en het was al eind mei werd mij meegedeeld dat ik 23 juni 2017 weer over mijn bestaande nummer zou kunnen beschikken. Ongelofelijk!! BEN maakt een fout en je bent er zo maar de dupe van. Nog geen excuses konden eraf. Een dag nadat ik te horen had gekregen dat het 23 juni zou worden , kreeg ik via de mail een enquete toegezonden van BEN. Of ik tevreden was over de gang van zaken bij BEN. Niet echt dus. Dit ook stevig aangegeven en verwachtte eigenlijk wel een berichtje waarin om uitleg werd gevraagd. BEN laat niets van zich horen. En ik heb eigenlijk geen zin om weer 10-tallen minuten in de wacht gezet te worden luisterend naar de meest afgrijselijke muziek.

Ik ben tevreden als mijn bestaande nummer nu eindelijk echt weer gebruikt kan worden. Ik verwacht op een nette manier excuses voor het gebeurde en eventueel een schadevergoeding omdat ik nu nog steeds facturen ontvang (ook van T-mobile) voor iets waar ik niets mee kan en voor de gemiste berichten waardoor ik niet volledig mijn werk heb kunnen doen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H.C. Alting