Klacht: nummerbehoud

op 17 juni 2016 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb 4 mei via mobiel.nl een contract afgesloten bij Ben, en daarbij een aanvraag voor nummerbehoud gedaan.
Kort daarop kreeg ik een e-mail ter bevestiging dat het nummerbehoud wordt aangevraagd. Daarin staat dat ik bericht krijg wanneer de datum van overzetten bekend is. Een maand later had ik nog geen bericht en ben ik gaan zoeken op de website van Ben, daar staat het volgende:
“Per e-mail wordt de goedkeuring nogmaals bevestigd, hier zal ook de datum van overzetting worden vermeld.
Mocht het zo zijn dat je nummerbehoud aanvraag is afgewezen, dan zal je hier ook een e-mail van ontvangen. De reden wordt hier ook in vermeld.”

Maar ik heb nog altijd geen bericht gehad en ben zelf maar gaan bellen. Toen bleek dat de aanvraag is afgekeurd omdat er iets mis was met de ingangsdatum (wat overigens niet mijn schuld is). Hier heb ik dus GEEN bericht van gehad terwijl de website duidelijk aangeeft dat ik dat wel had moeten krijgen. De aanvraag is nu alsnog gedaan en goedgekeurd, maar wel pas vanaf 18-07-2016, met het gevolg dat mijn huidige abonnement een maand door blijft lopen en ik WEl extra kosten maak omdat de korting op mijn huidige abonnement vervalt.

Ik ben tevreden wanneer ik compensatie krijg voor de extra kosten die ik de komende maand maak.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kevin99