Klacht: Onterechte schoonmaakkosten

op 09 februari 2019 over Novasol in de categorie Verhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In september 2018 hebben we een vakantiehuis gehuurd via Novasol in Denemarken.
Bij oplevering was het huis absoluut niet schoon. Toen wij vertrokken hebben we het huis schoner achter gelaten dan toen we arriveerden.
Nog geen week later kregen we een factuur voor de schoonmaak, omdat het huis vies achter gelaten zou zijn. Na een klacht ingediend te hebben is de factuur met 50% verminderd, en kregen we een rapport opgestuurd wat er vies zou zijn in het huis. Van dit rapport klopt helemaal niets, maar klagen lijkt geen zin te hebben.
Het is opvallend dat deze klacht vaker voorkomt bij Novasol in Denemarken.

Gewenste Oplossing:

Excuses en factuur intrekken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Novasol

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Novasol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door I en I