Klacht: Novasol niet boekenof reserveren

Ruudreis op 11 september 2020 over Novasol in de categorie Verhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een verblijf geboekt in Slovenië via Novasol. Drie weken voor vertrek stelt het land reisbeperkingen in voor Nederlanders i.v.m. COVID. Nederlanders moeten bij binnenkomst eerst 14 dagen in quarantaine. Op basis van de de huurvoorwaarden weigert Novasol, een voucher, omboeken, of restitutie of enig ander coulance. Wij zijn dat geld dus simpelweg kwijt! Belachelijk natuurlijk maar goed dat moet de kantonrechter maar gaan bepalen via onze rechtsbijstandverzekering. Of weet iemand een andere oplossing?
Dus boek of reserveer niet bij Novasol want elk land kan op dit moment op hele korte termijn reisbeperkingen instellen en dan ben je bij deze organisatie gewoon de sjors!
Met groet,
Ruud

Gewenste Oplossing:

Bij een redelijke oplossing

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Novasol

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Novasol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ruudreis