Klacht: Gen krant gehad

JAC.sneeboer op 13 april 2024 over Noordhollands Dagblad in de categorie Kranten - Regionaal

Geachte heer/mervouw.
Afgelopen vrijdag en wederom vandaag geen krant geha.
Dit is in twee weken tijd de derde keer.
Wij betalen voor een fysieke krant want digitaal vind ik lastig.
De belofte die jullie maken dat de krant er voor 17.00 word bezorgd is flauwekul dat is nog nooit gebeurd.
Vanmorgen gebeld ze zouden de krant voor 10.00 bezorgen ook niks van gekomen daar baal ik behoorlijk van.
Als het zo doorgaat verliezen jullie meerdere abonnees.
Hoop dat het volgende week beter gaat. Vriendelijke groet Arie Sneeboer

Een krant alle dagen in de bus

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Noordhollands Dagblad
Download hier uw brief

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Noordhollands Dagblad

Reactie van de melder van de klacht JAC.sneeboer

1 maand geleden - Als ik als klant een klacht indien verwacht ik ook dat er iets mee word gedaan. Het is niet de eerste keer dat er over geklaagd is omdat wij geen krant hebben gehad. Ik heb het idee dat ik als klant niet serieus genomen wordt. Hoop in de toekomst dat jullie zorgvuldiger met de klacht en de klant omgaat. Vriendelijke groet Arie Sneeboer

Reactie van de melder van de klacht JAC.sneeboer

1 maand geleden - Als ik als klant een klacht indien verwacht ik ook dat er iets mee word gedaan. Hoop in de toekomst dat jullie zorgvuldiger met de klacht en de klant omgaat. Vriendelijke groet Arie Sneeboer

Reactie van de melder van de klacht JAC.sneeboer

1 maand geleden - U snapt wel hoe die beoordeling tot stand is gekomen. groet Arie Sneeboer

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Noordhollands Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JAC.sneeboer