Klacht: geen krant ontvangen

jansterk op 07 juni 2018 over Noordhollands Dagblad in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Reeds twee dagen heb ik de krant niet ontvangen.
Ik dien hierbij een klacht in.
Per kwartaal wordt een behoorlijk bedrag aan abonnement kosten ingehouden dan mag ik verwachten dat ik dagelijks een krant mag ontvangen

Gewenste Oplossing:

Ik ben geen zins tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Noordhollands Dagblad

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - geen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Noordhollands Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door