Klacht: abonnement beeindigen

P.deGraaff op 28 juni 2018 over Noordhollands Dagblad in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goede avond.
Ongeveer 3mnd geleden heb ik gemeld dat ik mijn abonnement per direct Wil stoppen doch tot mijn schrik zie ik dat er nu toch weer een automatische incasso heeft plaats gevonden.Ik verzoek u dan ook om per direct de incasso terug te storten naar mijn rekening en mij een bevestiging te sturen dat met ingang van nu mijn abonnement is gestopt
Hoogachtend :
P.de Graaff
Populierenlaan 10
1602 SX Enkhuizen

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zijn als ik mijn geld weer op mijn rekening zie staan

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Noordhollands Dagblad

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Noordhollands Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door