Klacht: Nog steeds niet bereikbaar en geen sms ontvangen

op 06 juli 2017 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Op 29 Mei zou ik van Telfort prepaid met nummerbehoud naar Ben gaan.
Telfort gaf toestemming maar bij Ben werkt het nog steeds niet.
Ik ben telefonisch niet bereikbaar en sms komen ook niet door.
Ben geeft Telfort de schuld,naar Telfort gebeld die zeggen het ligt aan Ben,door wie wordt ik nu bedonderd????
Ik heb mijn samsung mob. bij Ben besteld met een 2 jarig contract.
Diverse keren gebeld en wel 3x per week een PB op F.B.je hoort steeds het komt in orde, maar ze zeggen er niet bij welk jaar.Ik baal hier zo. van.Hoe nu verder????

Als mijn mob.het helmaal goed doet dus bereikbaar voor iedereen als ze bellen en sms die door komt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Moet opgelost zijn zijn Ben

Reactie van de melder van de klacht jaimy2005

3 maanden geleden - vlg Ben is het opgelost !!!! Vandaag 12 Juli en nog steeds niet telefonisch bereikbaar en geen sms. Ik wacht al van af 29 Mei !!! Ben geeft Telfort de schuld en Telfort zegt het ligt aan Ben,wie moet ik nou geloven? Ik baal hier erg van!!!

Reactie van de melder van de klacht jaimy2005

3 maanden geleden - Vandaag 21 Juli en nog steeds niet opgelost !!! Ik hoor steeds het wordt opgelost, m.s bedoelen ze in 2018 ???? Ach ik wacht pas 8 weken dus...... geduld !!!! (29 Mei is het nummer behoud overgezet) Jammer ik zit 2 jr aan n contract vast, maar voor mij NOOIT meer BEN mob.abonn. Een zeer boze teleurgestelde klant !!!!

Alle klachten die gemeld zijn door jaimy2005