Klacht: Nieuwe aansluiting

op 10 maart 2020 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Per 05-02-2020 een nieuwe aansluiting aangevraagd.
Per 19-02-2020 is de aanvraag ‘on hold’ gezet, totdat wij foto’s van de locatie zouden aanleveren

Deze netjes op 20-02-2020 toegezonden, op 27-02 en 03-03 nog maar eens een herinnering per email gestuurd. Nooit reactie gehad.

Afgelopen vrijdag dacht ik, ik ga maar eens bellen.
Tot drie keer toe een half aan in de wacht gestaan.
Eerst doorverwezen naar de aannemer, deze gebeld, aannemer wist niets van aanvraag, wat logisch is als liander deze nooit heeft afgerond.
Nogmaals gebeld, behandeld door een zeer onprettig persoon, werden ook NUL oplossing geboden, anders dan bel met de behandelaar, dezelfde man die als 2,5 week geen reactie per email geeft en zijn telefoon direct naar voicemail gaat.
Ook zijn team kon blijkbaar niet helpen, collega’s ook niet…. heel vreemd

Nu zou ik binnen 48 uur teruggebeld worden nav mijn telefonische klacht, 48 verstrijkt om 17.00 uur vandaag….
Zal wel niet gebeld gaan worden

Gewenste Oplossing:

Als er een afspraak gepland is met de aannemer, want wij zouden rond week 13 stroom hebben in het appartement.

Wij willen dit zsm gaan verhuren, mochten we hierdoor veel vertraging oplopen dan gaan we dit zeker verhalen op (Al)liander.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

Bericht van

6 maanden geleden - Beste Niels,Bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat het vervelend is wanneer je geen reactie van de behandelaar krijgt. Met name na meerdere pogingen vanuit jou. En wanneer de verhuur afhankelijk is van de uitvoerdatum.Allereerst mijn excuses dat je onprettig behandeld bent aan de telefoon. En het gebrek aan actie en reactie vanuit ons. Dit is niet hoe het hoort. Daarom wil ik dit graag bespreken met de betreffende behandelaar. Zou je mij hiervoor het aanvraagnummer willen sturen?Ik zie uit naar je reactie. Alvast bedankt.Met vriendelijke groet,Linsy Namens het Liander Webcareteam

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Liander een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Liander

Heeft op 18 maart 2020 om 11:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Niels,

We hebben jammer genoeg geen reactie meer van je ontvangen. Is je klacht inmiddels opgelost? We sluiten voor nu deze klacht. Mocht je klacht toch niet opgelost zijn? Dan horen wij dit uiteraard graag van je. Dan gaan we alsnog voor je aan de slag.

Met vriendelijke groet,

Genia
Namens het Liander Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Comebackos