Klacht: niet leveren

op 01 augustus 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren zou er een levering plaats vinden, in track en trace te zien dat poging is mislukt, bezorger heeft geen notificatie achtergelaten, vervolgens vandaag telefonisch klacht ingediend, zou worden terug gebeld, gebeurt ook niet, vandaag 2e bezorg poging, zelfde liedje, bezorger neemt niet eens de moeite naar het adres te rijden , dus wederom geen notificatie.
Gelukkig ervaar ik nu hoe de DPD ook met mijn klanten omgaat, voor mij een reden om als klant direct met DPD te stoppen.

Gewenste Oplossing:

Voor mij staat het besluit vast, dit is een bedrijf waar ik geen zaken mee wens te doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Patrick de Haan