Klacht: niet kunnen bellen/sms-en met BEN

op 26 september 2017 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Eind mei overgestapt naar BEN, en sindsdien niet kunnen bellen of gesms-t worden. Sinds juli constant via messenger contact gehad met BEN, antwoord: wij zoeken het voor u uit, we kunnen alleen maar afwachten.
Er wordt aan gewerkt. Daarna bleek het aan de vorige provider te liggen, hier contact mee gezocht, maar daar blijkt alles wel goed overgezet te zijn. Gister weer via messenger contact gezocht en gezegd dat we het spuugzat zijn, en daarna blijkt een medewerker onze klacht pas te hebben doorgezet naar de klachtenafdeling. Zojuist gebeld met de klantenservice waarbij we zeer onvriendelijk te woord werden gestaan door Selma, de klacht is pas 1 dag oud (!!), Hallooooo, het probleem loopt al 4 maanden! Klachtenafdeling is niet bereikbaar, niet per telefoon, niet per messenger, ook niet per email. Op internet gezocht, dit probleem blijkt erg vaak voor te komen bij BEN.

Als we weer kunnen bellen, sms-en, en wanneer er een goede vergoeding tegenover staat, dus niet alleen het terugbetalen van de aansluitkosten!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door alkuiper