Mijn Klacht:
De Newyorker heeft op zondag een sluitingstijd van 17:00. Om 16:40 word er al letterlijk geschreeuwd naar klanten dat ze gaan sluiten en duwen ze je nog net niet van de trap naar beneden. Er werd tegen de dames in de paskamers gesnauwd over dat ze gaan sluiten (nogmaals dit is rond 16:40). Ik werd vervolgens om 16:50 aangesproken, geen idee of dat de manager was, dat ik weg moet omdat ze gaan sluiten dus ik antwoord met een blik op de tijd dat de winkel nog 10 minuten open zou zijn en ik kreeg een onbeschofte “nee we gaan nu sluiten, moet naar beneden” waarop ik zeg “wow” (ik ben nog nooit zo aangesproken in een winkel) waarop zij mij kinderachtig na praat en “wow” zegt!!!! Als jullie de winkel zo snel willen sluiten pas dan even de sluitingstijd aan want niemand hoort zo als klant aangesproken te worden en de winkel uitgekeken te worden VOOR de officiële sluitingstijd. Even een nieuwe les klantenservice nemen misschien????
Gewenste Oplossing:
Een paar keer een mysterie shopper misschien? Belachelijk hoe klanten worden aangesproken. Pas lekker even de sluitingstijden aan als jullie eerder willen sluiten inplaats van klanten bijna een half uur van te voren de deur te wijzen en even een goede les klantenservice. Ik zou me dood schamen als bedrijf.