Mijn Klacht:
Ben opzoek geweest op internet voor een huispak en ben op hun site terecht gekomen. Ik heb een bestelling geplaatst en deze betaald. Echter vond ik het ook raar dat ik van hun geen onmiddellijk bevestiging via mail heb ontvangen, terwijl deze erbij stond. Ik heb me geregistreerd om mijn bestelling te kunnen opvolgen, dit lukte. Nadien moest ik mij terug inloggen en ik krijg sindsdien constant foutmeldingen, ik krijg me niet meer aangemeld! Ik heb een mail naar hun gestuurd, maar ik krijg geen enkele reactie.
Deze heb ik echter via een Belgische site doorgegeven als fraude!!
Mensen van België gelieve hier een klacht voor neer te leggen als je opgelicht bent door hun!
website: https:meldpunt.belgie.bemeldpuntnlwelkom
Daar ga je voor ‘nieuwe melding’ onderaan.
Gewenste Oplossing:
Als ik mijn bestelling ontvang die ik betaald heb! Of mijn geld terug krijg! En deze shop stopt met wanpraktijken!!