Klacht: Na 2 keer abonnement afgesloten te hebben nog niets

op 30 januari 2014 over KPN in de categorie Alles-in-1

Na half december een abonnement internet + Bellen Zakelijk Standaard en Digitenne + aansluiting (las i.v.m. 2e aansluiting) te hebben afgesloten bij Patty van de Kpn, begin Januari nog geen bevestiging gekregen. Weer gebeld op 2 jan, was niets bekend bij Kpn.(konden wel zien dat er telefonisch contact was geweest) Opnieuw alles afgesloten bij een medewerker (weer met verzoek om 2e aansluiting). Vervolgens bevestiging gekregen dat op 30 jan de boel word aangesloten.(inmiddels digitenne en modem al ontvangen) Vandaag bij mijn ouders op de 1e aansluiting geen internet en bellen meer. Gebeld, monteur langsgekomen en meten. Wat blijkt nu: Mijn ouders zijn per vandaag van zakelijk instap naar zakelijk standaard gegaan en daardoor werkte de oude modem niet meer. Dus de nieuwe eraan, dat probleem weer opgelost. Kpn weer gebeld, abonnement van mijn ouders weer terug van standaard naar instap. Wat blijkt nu, dat na bevestiging mijn abonnement, mijn abonnement ook weer is geannuleerd zonder mij hiervan op de hoogte te stellen, omdat er geen 2e aansluiting mogelijk blijkt te zijn. Wel vreemd dat dit abonnement mij dan tot 2 maal toe verkocht is terwijl dit niet mogelijk blijkt te zijn. Nu moet ik volgens een medewerker van de Kpn eerst via aansluitingen.nl een nieuwe aansluiting aanvragen, dit hele traject van minimaal een maand afwachten en dan na de 2e aansluiting opnieuw het abonnement aanvragen en weer 20 werkdagen gaan wachten op activeren. Ieder normaal mens weet dat je anno 2014 met een bedrijf, een vrouw en 3 kinderen niet meer zonder internet en telefoon kunt. Wij verhuizen aankomende week naar het bedrijf, internet via ouders is niet mogelijk i.v.m. afstand van 150 meter van hun huis(wat via datakabel niet mogelijk is). Conclusie: ik ben nu na in totaal +/- 3,5 uur bellen met Kpn en 1,5 maand verder vanaf volgende week zowel bedrijfsmatig als prive voor de buitenwereld afgesloten en dus niet bereikbaar.

Dat mijn probleem per direct word opgelost en ik volgende week gewoon internet en telefoon heb.

Anders laat ik het hier niet bij.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lieps