Klacht: Monteur zegt afspraak af terwijl ik er voor mijn werk heb afgezegd

op 06 juni 2017 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 26 april jl, is er een afspraak gemaakt voor het vervangen van de slimme meter omdat wij nog een oude meter hebben. Deze afspraak stond vandaag gepland tusen 14.30 – 16.30. Echter belt de monteur om 15.45 op dat deze afspraak ‘net pas bij hem geplaatst is, en dit vandaag zeker niet gaat redden’. Dit is ronduit belachelijk en klantonvriendelijk, ik heb kosten gemaakt om thuis te blijven, hierdoor ben ik niet aan het werk geweest en heb ik hierdoor onnodig kosten gemaakt.

Gewenste Oplossing:

Ik verwacht van Liander een passende en correcte oplossing.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Liander

Bericht van Liander

5 maanden geleden - Geachte heer Prins, Dit is niet de juiste manier van werken. Onze excuses hiervoor. Ik wil u adviseren om contact met aannemer Dynniq op te nemen op het telefoonnummer 0243511377 om uw klacht te bespreken. Met vriendelijke groet, Liander Webcare dienst.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Liander nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door rubenp