Klacht: Mogelijkheden zijn niet te gebruiken.

op 13 juli 2017 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Via Belsimpel overgestapt van Telfort naar Ben.nl, na 1.1/2 uur wachten bij Belsimpel eindelijk een nieuw abonnement, de eerste 5 dagen kunnen KPN klanten mij niet bellen? Vervolgens een melding dat ik niet met 4G internet kan werken , terwijl ik al 14 dagen internet met 4G ?
Afgelopen 3-4 dagen geprobeerd om een Ben pagina aan te maken om zo bij je abonnement te kunnen komen om vanuit daar je gegevens te kunnen bewerken en info op te vragen, je gebruikersnaam ontvang je per E-mail ? Geen E-mail ontvangen.
Vervolgens maar eens bellen, na 30 minuten in de wachtrij iemand aan de lijn die mijn vragen niet kan/wil beantwoorden ook na 2 x een collega te hebben geraadpleegd. Na 56.19 minuten geen antwoordt, op mijn vraag hoe kan ik het abonnement beëindigen wordt ik uitgelachen en hoor ik TJA
Ook in de belsimpel winkel wordt ik niet geholpen en verwijst men mij naar WWW. Ben.nl.

Ik krijg niet de mogelijkheden die op de website van Ben staan vermeld.
Ik wordt gehinderd om gebruik te maken van de mogelijkheden die Ben aanbied op hun site.
Ik heb niet de mogelijkheid om inzage te krijgen in mijn gegevens.
Klantenservices kan ook geen inzicht geven?
Klantenservices lacht klanten uit als ze serieus vragen om beëindiging van abonnement

ik ben dusdanig ontevreden dat ik ontbinding wil van abonnement zonder kosten.

Ik ben bij Belsimpel winkel in Groningen geweest en heb 56.19 uur gesproken met iemand van Ben.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht arendbeukema

2 maanden geleden - Na 10 dagen nog steeds niets van BEN gehoord betreft mijn klacht? Wordt er iets met mijn klacht gedaan?

Alle klachten die gemeld zijn door arendbeukema