Klacht: meter wisseling

op 20 juni 2017 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Vandaag, 20-06-2017 afspraak om meters te wisselen.
Keurig brief, bericht etc ontvangen. tot dat moment geen klachten.
Dinsdag ochtend thuis en wachten op de monteur.
11.30 nog geen monteur gezien. Even bellen met Dinniq de monteur is onderweg.Mooi dat komt goed…..Inmiddels 12.00 uur geen monteur
gezien of gehoord.
Even bellen met Dinniq Nederland BV.
Monteur kon de weg niet vinden naar ons adres.. Anno 2017!
Monteur heeft niet gebeld, een berichtje gestuurd.
Ik ben behoorlijk pissig. Geen reactie meer mogen ontvangen..

Ps dit was de 2e afspraak waarbij de monteur niet is verschenen.
Hoeveel vrije uren moet ik nog opnemen om klaar te zijn voor de toekomst?????????????????

Neem even contact met mij op 0610879510

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Liander

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Liander nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

Bericht van Liander

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Molenaar, Wij vinden het jammer dat de gemaakte afspraken niet zijn nagekomen. Dit is niet zoals het zou moeten gaan. Wij hebben geprobeerd om u te bellen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Kunt u aangeven wanneer wij contact met u op kunnen nemen? Met vriendelijke groet, Laura Besselink Liander team webcare

Bericht van Liander

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Molenaar, Helaas hebben wij nog geen reactie van u mogen ontvangen. Kunt u binnen vijf werkdagen aangeven wanneer wij contact met u op kunnen nemen? Met vriendelijke groet, Laura Besselink Liander team webcare

Bericht van Liander

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Molenaar, Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen. Wij sluiten uw klacht. Mocht u alsnog contact met ons willen dan kunt u contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar info@liander.nl. Met vriendelijke groet, Laura Besselink Liander team webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Annet Zuiderweg 21