Klacht: meer dan een week lukt het niet te leveren!

op 14 augustus 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

~Dinsdag zou het bezorgd worden. Gebeld: er werd niet opgenomen.
Woensdag: het wordt morgen geleverd.
Donderdag: niet geleverd. Ik ontvang een mail: “het wordt vrijdag geleverd”
Vrijdag: niet geleverd.
Maandag gebeld: “nee, helaas wordt het vandaag niet geleverd”
Inmiddels dus een vertraging van een WEEK!! die niet verklaard wordt.
Het ging hier om een bestelling waar haast bij was, en inmiddels moet ik hierdoor afspraken annuleren, een week parkeerkosten betalen, en het mooiste komt nog: hoewel het in het depot staat, MAG IK HET NIET ZELF OPHALEN!!!!
Wat een slecht onprofessioneel bedrijf.

Gewenste Oplossing:

Het zou met spoed moeten worden bezorgd, na alle vertraging. En ik wil tenminste de bezorgkosten terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 15 augustus 2017 om 12:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 15 augustus 2017 om 12:35 geantwoord

Dat is van de zotte. De verzender treft geen enkele blaam! Waarom zou HIJ de fouten die jullie hebben gemaakt vergoeden. Het spijt me dat ik bij mijn mening moet blijven: ik koop nooit weer bij een bedrijf die DPD inhuren, en ik heb inmiddels ook de verzender ingelicht, en hem aangeraden een andere koerier te overwegen.

Alle klachten die gemeld zijn door ladwig