Mijn Klacht:
Beste Mediamarkt,
Via deze weg wil aanspraak op mijn garantie. De garantie is bedoeld om mij als consument te beschermen, zodat ik van een deugdelijk product kan genieten. Om aanspraak te kunnen maken op de garantie, dient het product normaal gebruikt te worden, zoals redelijkerwijs mag worden verwacht. Dit is te zien aan de status van mij Iphone, netjes beschermd met Clearplex en een degelijk beschermhoesje.
Ik vind het spijtig dat ik na het betalen van 818 euro op 5 april 2021 maar van korte duur heb kunnen genieten van mijn Iphone.
Van welke klachten heb ik melding gemaakt?
1. Bellen, niet mogelijk. Ik ben meerendeels van het gesprek onverstaanbaar voor mijn gesprekspartner.
2. App freeze, random bevriezen apps die ik bezoek. Facebook, Instagram en Whatsapp..
De eerste maal dat ik hier melding van maakte was op 2 juni 2021, Iphone opgestuurd ter reparatie 7 dagen terug ontvangen. Was het probleem weg? Nee.. Daarom maakte ik de tweede melding een maand later op 2 juli 2021. Weer opgestuurd ter reparatie. Goede hoop, maar dat mocht niet baten. Hopelijk voor de derde en laatste keer contact opnemen met Mediamarkt. Op 20 juli 2021 gaven jullie aan dat het aan mijn simkaart lag. Hier heb ik actie opgenomen, nieuwe simkaart erin. Natuurlijk lost dit ook het probleem niet op!
Maar weetje Mediamarkt het is nu eind juli en ik wil heel graag gebruik maken van een product waar ik gek op ben, mijn iPhone 12. Op deze manier kan dat niet, daarom wil ik u hier wijzen:
De wettelijke garantie betekent dat u altijd recht heeft op een goed product. Als een product niet deugt, heeft u recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van uw geld.
Daarom wil ik via deze weg, na netjes mee gewerkt te hebben, mijn geld terug vragen!
IK WIL MIJN GELD TERUG!
Ohja, het is bijna verbijsterend hoe reactief de houding is van de klantenservice medewerkers is. Daar zouden jullie heel wat punten kunnen scoren.
Fijne dag!
Rowin
Gewenste Oplossing:
Een nieuwe iPhone of mijn geld terug.
