Kogelbiefstuk
Klacht van Thirdes op 05 februari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten
Mals was het zeker niet, erg taai Lees meer

De van oorsprong Duitse supermarktketen Lidl staat bekend om haar lage prijzen. Lidl voorziet u niet alleen van de dagelijkse boodschappen maar ook van... Lees meer >
Klacht van Thirdes op 05 februari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten
Mals was het zeker niet, erg taai Lees meer
Klacht van -Anoniem-1234 op 05 februari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten
Lidl Weert. Vrijdag 5-2-2016 rond 17.00 uur. De dame die op dat moment op de afdeling van de verse broodjes werkte, toonde asociaal gedrag tegenover haar klanten. Ze beschuldigde mij ervan dat ik broodjes aanraakte en niet in mijn zakje... Lees meer
Klacht van g.jong op 05 februari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten
De limonadesiroop was altijd vrij van kunstmatige kleurstoffen, smaakstoffen en vrij van conserveringsmiddelen. Stond duidelijk op de fles. Ik adviseerde deze siroop altijd aan in mijn omgeving. Mensen waren er blij mee. Op de fles wordt het niet meer vermeld, ik... Lees meer
Klacht van 01lidl op 05 februari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten
beste dames en heren,op terug reis vakantie met caravan stonden oa een aantal blikjes bier gewoon en wot bier in de caravan koelkast electrolux rm270. voor ons geheel onverwacht zagen wij bij stop caravandeur open staan en daarnaast de gehele caravan... Lees meer
Klacht van Rosite op 04 februari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten
heb dit ook reeds maanden geleden gemeld wel antwoord gekregen dat dit ging nagezien worden maar nog altijd geen ijs altijd het zelfde 2 soorten . Lees meer
Klacht van azulalian op 04 februari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten
Chocoladelolly's van de Lidl gekocht. De kids zijn er dol op. Wanneer ze eenmaal mochten beginnen te smikkelen gaf de inkt van de houdbaarheidsdatum af!!! Hele hand lag onder de shit, erg gevaarlijk! Lees meer
Klacht van thirza linger op 04 februari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten
Beste medewerkers, mijn moeder heeft in oktober/november een wasteil bij u gekocht. Bon hebben wij natuurlijk niet meer. De teil kostte 3,99 en hij is nu al helemaal stuk bij de handvaten. Ik had tegelijkertijd ook 5 van die teilen... Lees meer
Klacht van Mw. GCC Verheul Groen op 04 februari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten
Geachte heer, mevrouw Ruim een jaar kopen wij bovenstaande koffiecups. Tot vorige week waren wij tevreden over het product.Wat er nu aan de hand is weten wij niet.We hebben als eerste ons nespresso apparaat beschuldigd - ontkalkt - hielp niks. De... Lees meer
Klacht van grietje aukema op 04 februari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten
dat ik graag kaartjes wil winnen en je kan daar niets over vinden Lees meer
Klacht van fredamstel op 04 februari 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten
De freeway sinas smaak niet zoals het hoort en de sinas is niet over de datum Lees meer
Ik ben te oud voor al dat gezeur over een account aanmaken weet wel wat maar niet zoveel mn man deed dat altijd maar die is in juni overleden
Lidl heeft een tegoedbon gestuurd van €10.
Ik heb dus het geld voor de 2 maaltijdsalades terug gehad.Ik ben tevreden met de oplossing.
Compliment van jose.schutte op 27 november 2019 over Lidl
Goed dat jullie voor de komende jaren er over denken om het vullen van de klompjes meer gericht gaat worden naar de kinderen.
Black Friday 29-11 om 00.15 is het gelukt om het oventje te bestellen
Compliment van Klompenpadmeisje op 23 november 2019 over Lidl
Tevreden, meer kunnen jullie ook niet toezeggen. Kijk bij de AH vragen ze ook nog steeds of je een bonuskaart hebt. Misschien een sticker op de kassa?
Compliment van r.hendrikse@hotmail.com op 12 november 2019 over Lidl
Belangrijk vind ik dat er actie word ondernomen om de prijzen overeen te laten komen. De toegestuurde waardebon zie ik als een prima service!!
Ik heb een nieuw lampje toegestuurd gekregen en dit exemplaar werkt perfect!
Ik ben op uitnodiging op bezoek geweest bij de supermarkt manager. Binnenkort worden de banden bij de kassa aangepast: voor de kassa korter en na de kassa een deel om in te pakken. Of de displays dan weg gaan ? We zullen het zien. Probleem is eigenlijk dat aantal m2 gelijk blijft maar steeds meer artikelen worden aangevoerd. Waarom die nadruk op nog meer omzet en winst door nog meer spullen in de winkels te persen ? Eigenaar Lidl bezit € 37 miljard ! Geef het personeel de kans hun winkel goed te runnen, ze zijn het waard.
Compliment van Globalist5 op 18 oktober 2019 over Lidl
Correcte oplossing. Hoop echter dat de naamsverwarring Valencia wordt vermeden.
Hallo,
Hier kan ik prima mee tevreden zijn!. Nogmaals de Solevita siroop drink ik al jaren, alleen sommige wijzigingen in de verpakking en sluitingen kunnen negatieve gevolgen hebben voor de gebruiksvriendelijkheid voor de consument. Ik vind het te prijzen dat dit ook daadwerkelijk serieus behandeld word!. Ik heb de verpakking bewaard, welke ik evt. ter onderzoek beschikbaar wil stellen mocht dit nog nodig zijn!.
groetjes,
vaste klant Lidl Mierlo,
D. de Ruijter
U heeft service getoond. Fijn mvg, Diana
Vind ik een hele goede oplossing, bedankt. Mijn adres is.Mookhoekplein 29 3042 VV Rotterdam
Lidl heeft foto’s en informatie opgevraagd over het product
Uiteindelijk netjes opgelost.
Compliment van Jacueline.vanklooster@hotmail.com op 06 september 2019 over Lidl
Kan alleen door de week van maandag t/m donderdag het pakket na 17.30 uur ontvangen. Vrijdag ben ik een groot deel van de dag thuis.
Het is opgelost zonder jullie was dat niet gelukt mijn hartelijke dank daarvoor
Mvrgr marion
super goed
inmiddels is e.e.a. naar volle tevredenheid opgelost.
Compliment van hakimusawi op 27 augustus 2019 over Lidl
Zojuist bericht gekregen dat het aankoopbedrag direct teruggestort is.
keurig opgelost