Klachten over Lidl

De van oorsprong Duitse supermarktketen Lidl staat bekend om haar lage prijzen. Lidl voorziet u niet alleen van de dagelijkse boodschappen maar ook van... Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Supermarkten

289 stemmen
289

Reactie op contactformulier

Klacht van op 23 november 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Op 8 november heb ik via het contactformulier een klacht ingediend, omdat een puzzel die ik die week gekocht had niet compleet was. Ik had dezelfde dag een reactie terug voor meer informatie. Gelijk informatie nagestuurd, een barcode die volgens... Lees meer

broodafdeling

Klacht van op 23 november 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Bij de lidl in amsterdam hemonylaan is het assortiment van de broodjes veranderd. Hierdoor zijn er geen meergranen broodjes meer. Sinds dit veranderd is zijn vakken van de broodjes die er nog wel zijn vaak leeg om 8.30uur in de... Lees meer

Statiegeld fles

Klacht van op 23 november 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Beste Lidl,Ik loop al zeker 4 weken rond met 2 flessen die uw flessenautomaat wijgert. Wanneer gaat dit opgelost worden en kunnen we normaal de flessen inleveren. Het gaat om de icetea flessen, die ik overigens erg lekker... Lees meer

afhandeling klacht

Klacht van op 21 november 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Geachte heer, mevrouw.Hierbij wil ik mijn onvrede uitspreken over hoe met mijn schademelding wordt omgegaan.Het is gewoon te gek voor woorden dat ik op 11-07-2016 een product bij de ALDI heb gekocht en het niet langer dan een week in... Lees meer

Compliment van mdl1987 op 25 februari 2020 over Lidl

Goede service, erg tevreden! Inmiddels bevestiging gekregen dat het product aangekomen is en de komende dagen krijg ik mijn bedrag terug. Netjes, dit geeft mij het vertrouwen in Lidl terug. Ps. De oplossing kwam van Lidl!

Compliment van Mevrouw Kleijweg op 17 februari 2020 over Lidl

Gedane zaken nemen geen keer, maar Lidl heeft snel gereageerd. Ik hoop dat mijn klacht serieus genomen wordt.

Compliment van Goudmijntje555 op 09 februari 2020 over Lidl

Hartelijk dank voor de reactie. En voor het doorsturen van mijn tip. En hopelijk komt het ook bij de Lidl. Jonge mensen hebben er niet zoveel last van. Maar als je 70 bent dan ben je niet meer zo beweeglijk in het denken.

Compliment van boodschapjan op 25 februari 2020 over Lidl

Er heeft een gesprek plaatsgevonden op 25/2 en daarbij is vastgesteld dat het geen zakelijk probleem betrof. Mijn gedrag ten aanzien van medewerkers vormde niet het probleem; het betrof de persoonlijke beeldvorming van één medewerkster. Tevens zijn mij verontschuldigingen aangeboden voor de niet relevante dreiging met een winkelverbod. Het gesprek hierover verliep prettig.

Compliment van J.C.Troost op 29 januari 2020 over Lidl

Is goed mijn klanten kaart is 77310001410021827 en mijn mobiele nummer is 0611306967

Compliment van rickvanabbe op 26 januari 2020 over Lidl

Lidl gaat het probleem onderzoeken .

Compliment van Bram 104 op 16 januari 2020 over Lidl

Nu,vandaag is het erg rustig. Als het zo blijft ben ik zeer tevreden.
Hartelijk dank!

Compliment van Paul Moerman op 23 december 2019 over Lidl

Volgend jaar nieuwe ronden, nieuwe kansen ;-)

Compliment van slampie op 15 december 2019 over Lidl

Ik ben te oud voor al dat gezeur over een account aanmaken weet wel wat maar niet zoveel mn man deed dat altijd maar die is in juni overleden

Compliment van Bedorven op 10 december 2019 over Lidl

Lidl heeft een tegoedbon gestuurd van €10.
Ik heb dus het geld voor de 2 maaltijdsalades terug gehad.Ik ben tevreden met de oplossing.

Compliment van jose.schutte op 27 november 2019 over Lidl

Goed dat jullie voor de komende jaren er over denken om het vullen van de klompjes meer gericht gaat worden naar de kinderen.

Compliment van ZiggyZiva op 29 november 2019 over Lidl

Black Friday 29-11 om 00.15 is het gelukt om het oventje te bestellen

Compliment van benzlidl op 03 januari 2020 over Lidl

Nette service

Compliment van Klompenpadmeisje op 23 november 2019 over Lidl

Tevreden, meer kunnen jullie ook niet toezeggen. Kijk bij de AH vragen ze ook nog steeds of je een bonuskaart hebt. Misschien een sticker op de kassa?

Compliment van r.hendrikse@hotmail.com op 12 november 2019 over Lidl

Belangrijk vind ik dat er actie word ondernomen om de prijzen overeen te laten komen. De toegestuurde waardebon zie ik als een prima service!!

Compliment van DollyHV op 12 november 2019 over Lidl

Ik heb een nieuw lampje toegestuurd gekregen en dit exemplaar werkt perfect!

Compliment van Roma44 op 05 november 2019 over Lidl

Ik ben op uitnodiging op bezoek geweest bij de supermarkt manager. Binnenkort worden de banden bij de kassa aangepast: voor de kassa korter en na de kassa een deel om in te pakken. Of de displays dan weg gaan ? We zullen het zien. Probleem is eigenlijk dat aantal m2 gelijk blijft maar steeds meer artikelen worden aangevoerd. Waarom die nadruk op nog meer omzet en winst door nog meer spullen in de winkels te persen ? Eigenaar Lidl bezit € 37 miljard ! Geef het personeel de kans hun winkel goed te runnen, ze zijn het waard.

Compliment van Globalist5 op 18 oktober 2019 over Lidl

Correcte oplossing. Hoop echter dat de naamsverwarring Valencia wordt vermeden.

Compliment van Dennisdr op 05 oktober 2019 over Lidl

Hallo,
Hier kan ik prima mee tevreden zijn!. Nogmaals de Solevita siroop drink ik al jaren, alleen sommige wijzigingen in de verpakking en sluitingen kunnen negatieve gevolgen hebben voor de gebruiksvriendelijkheid voor de consument. Ik vind het te prijzen dat dit ook daadwerkelijk serieus behandeld word!. Ik heb de verpakking bewaard, welke ik evt. ter onderzoek beschikbaar wil stellen mocht dit nog nodig zijn!.

groetjes,
vaste klant Lidl Mierlo,