Klachten over Lidl

De van oorsprong Duitse supermarktketen Lidl staat bekend om haar lage prijzen. Lidl voorziet u niet alleen van de dagelijkse boodschappen maar ook van... Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Supermarkten

298 stemmen
298

Bedorven persik drink

Klacht van op 12 oktober 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik opende vandaag een pakje milbona persik drink. De houdbaarheidsdatum van dit pakje is 31-10-16. Vandaag is het 4-10-16. Het was een en al stukjes en viezigheid het smaakte heel smerig. Ik heb er ook foto's van gemaakt. Lees meer

Aanbranden bakpapier

Klacht van op 11 oktober 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Ik heb net het bakpapier van de Lidl gebruikt voor het bereiden van een maaltijd in de oven en het is voor de zoveelste keer aangebrand, zelfs nog voor het eten klaar was. Het bakpapier zat nog geen 10 minuten... Lees meer

Aardappel gratin

Klacht van op 05 oktober 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Geachte heer/mevrouw,Als bijna buurman van uw hoofdkantoor (wij wonen in Naarden) geef ik - als fan van Lidl - graag iets door.Vandaag kocht ik Aardappel Gratin bij uw vestiging in Huizen... deze was werkelijk extreem zout....ik eet zelf - te... Lees meer

Compliment van Bram 104 op 16 januari 2020 over Lidl

Nu,vandaag is het erg rustig. Als het zo blijft ben ik zeer tevreden.
Hartelijk dank!

Compliment van Paul Moerman op 23 december 2019 over Lidl

Volgend jaar nieuwe ronden, nieuwe kansen ;-)

Compliment van slampie op 15 december 2019 over Lidl

Ik ben te oud voor al dat gezeur over een account aanmaken weet wel wat maar niet zoveel mn man deed dat altijd maar die is in juni overleden

Compliment van Bedorven op 10 december 2019 over Lidl

Lidl heeft een tegoedbon gestuurd van €10.
Ik heb dus het geld voor de 2 maaltijdsalades terug gehad.Ik ben tevreden met de oplossing.

Compliment van jose.schutte op 27 november 2019 over Lidl

Goed dat jullie voor de komende jaren er over denken om het vullen van de klompjes meer gericht gaat worden naar de kinderen.

Compliment van ZiggyZiva op 29 november 2019 over Lidl

Black Friday 29-11 om 00.15 is het gelukt om het oventje te bestellen

Compliment van benzlidl op 03 januari 2020 over Lidl

Nette service

Compliment van Klompenpadmeisje op 23 november 2019 over Lidl

Tevreden, meer kunnen jullie ook niet toezeggen. Kijk bij de AH vragen ze ook nog steeds of je een bonuskaart hebt. Misschien een sticker op de kassa?

Compliment van r.hendrikse@hotmail.com op 12 november 2019 over Lidl

Belangrijk vind ik dat er actie word ondernomen om de prijzen overeen te laten komen. De toegestuurde waardebon zie ik als een prima service!!

Compliment van DollyHV op 12 november 2019 over Lidl

Ik heb een nieuw lampje toegestuurd gekregen en dit exemplaar werkt perfect!

Compliment van Roma44 op 05 november 2019 over Lidl

Ik ben op uitnodiging op bezoek geweest bij de supermarkt manager. Binnenkort worden de banden bij de kassa aangepast: voor de kassa korter en na de kassa een deel om in te pakken. Of de displays dan weg gaan ? We zullen het zien. Probleem is eigenlijk dat aantal m2 gelijk blijft maar steeds meer artikelen worden aangevoerd. Waarom die nadruk op nog meer omzet en winst door nog meer spullen in de winkels te persen ? Eigenaar Lidl bezit € 37 miljard ! Geef het personeel de kans hun winkel goed te runnen, ze zijn het waard.

Compliment van Globalist5 op 18 oktober 2019 over Lidl

Correcte oplossing. Hoop echter dat de naamsverwarring Valencia wordt vermeden.

Compliment van Dennisdr op 05 oktober 2019 over Lidl

Hallo,
Hier kan ik prima mee tevreden zijn!. Nogmaals de Solevita siroop drink ik al jaren, alleen sommige wijzigingen in de verpakking en sluitingen kunnen negatieve gevolgen hebben voor de gebruiksvriendelijkheid voor de consument. Ik vind het te prijzen dat dit ook daadwerkelijk serieus behandeld word!. Ik heb de verpakking bewaard, welke ik evt. ter onderzoek beschikbaar wil stellen mocht dit nog nodig zijn!.

groetjes,
vaste klant Lidl Mierlo,
D. de Ruijter

Compliment van colazero op 04 oktober 2019 over Lidl

U heeft service getoond. Fijn mvg, Diana

Compliment van Riavoss op 22 september 2019 over Lidl

Vind ik een hele goede oplossing, bedankt. Mijn adres is.Mookhoekplein 29 3042 VV Rotterdam

Compliment van bmarq op 18 september 2019 over Lidl

Lidl heeft foto’s en informatie opgevraagd over het product

Compliment van Dennis82 op 10 september 2019 over Lidl

Uiteindelijk netjes opgelost.

Compliment van Jacueline.vanklooster@hotmail.com op 06 september 2019 over Lidl

Kan alleen door de week van maandag t/m donderdag het pakket na 17.30 uur ontvangen. Vrijdag ben ik een groot deel van de dag thuis.

Compliment van goudie op 06 september 2019 over Lidl

Het is opgelost zonder jullie was dat niet gelukt mijn hartelijke dank daarvoor
Mvrgr marion

Compliment van adam1976 op 03 september 2019 over Lidl