Klachten over Lidl

De van oorsprong Duitse supermarktketen Lidl staat bekend om haar lage prijzen. Lidl voorziet u niet alleen van de dagelijkse boodschappen maar ook van... Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 2 in Supermarkten

1086 stemmen
1086

Beestje

Klacht van op 20 april 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Beste Lidl Nooit gedacht dat het ons zou overkomen maar helaas is het wel gebeurd: in de pot duetti zat naar alle waarschijnlijkheid een pissebed te smullen van de duetti maar ik vond het na de vondst iets minder smakelijk. Het... Lees meer

Rotte aardappels

Klacht van op 20 april 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Al meerdere weken achter elkaar heb ik aardappelen die blauw zijn bij het schillen. Steeds gemeld bij de winkel maar blijven slechte aardappelen. Nu kreeg ik te horen dat heg wel aan mij zou liggen. Ik zou de aardappelen te... Lees meer

Alesto mixend nuts

Klacht van op 18 april 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Geachte heer/mevrouw, In uw vestiging Snekertrekweg Leeuwarden Alesto mixed nuts gekocht. Deze zijn zacht. Teruggebracht en weer nieuwe gekregen zonder probleem. Ook deze zijn weer zacht. Misschien een tip om eens aandacht te besteden aan deze zending. Achterkant verpakking datum 16.10.2016 L6050C012... Lees meer

schade aan gebit

Klacht van op 18 april 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Op 24 maart meldde ik een klacht waarop ik geen reactie kreeg. Vandaar deze herhaling. Op 23 maart heeft mijn vrouw boodschappen gedaan (zie bijgevoegde kopie van nota) met o.a. een ministolletje. Daarin bleek een steentje te zitten (zichtbaar op... Lees meer

Compliment van Lm Gerits op 13 april 2019 over Lidl

Als ik een tegoed bon krijg is goed maar kan daar mee later de wijn krijgen voor het zelfde geld als het nu is 2 voor5euro maar ik ga akkoord vrgr leon Gerits willibrodusstraat 32 6102ap pey echt limb

Compliment van Saskia Emmen op 19 april 2019 over Lidl

Snel, adequaat en goed opgelost! Top!

Compliment van Patrickonline op 24 april 2019 over Lidl

Bedankt Lidl,

Ik ben tevreden geholpen, goed dat er aandacht wordt gegeven aan de kwaliteit maar ook aan de \"klacht\" die gemaakt wordt. Goede service op deze manier.
Ga zo door.

Compliment van grens op 18 april 2019 over Lidl

Natuurlijk ben ik tevreden met de oplossing, maar ik vind het jammer dat daarvoor deze weg nodig was.

Compliment van Jansen1954 op 14 april 2019 over Lidl

Erg mooi opgelost! Dank daarvoor.

Compliment van CASA56 op 12 april 2019 over Lidl

Mijn in steek was niet een vergoeding hier uit te halen maar meer het laten weten dat dit wel gebeurd (wel heel goed zo als Lidl dit oplost)

Compliment van debnathbk@gmail.com op 09 april 2019 over Lidl

HIERONDER BEIDE REACTIES VAN LIDL...ik ben wel tevreden met de 2e reactie maar het blijft onbegrijpelijk dat de klantenservice zo te werk gaat; is er teveel werkdruk, is dit het beleid van Lidl, neemt Lidl ongemotiveerde mensen in dienst?

1E REACTIE MIJN REDEN EN DE AANLEIDING OM EEN MELDING TE MAKEN BIJ KLACHT.NL

Geachte heer Debnath,
Naar aanleiding van uw correspondentie op 16-feb-2019 kunnen wij u als volgt informeren.
Helaas moeten wij u meedelen dat wij geen lijst hebben van alle biologische kazen en welke vegatarisch zijn. Wij hebben u reeds geinformeerd over het artikel biologische kaas met EAN 20715298. Indien u deze informatie ook graag van een andere kaas wenst te ontvangen, vernemen wij graag om welke ean (artikelnummer) het gaat.
Wij vertrouwen erop u met deze informatie voldoende van dienst te zijn geweest en hopen u binnenkort weer als tevreden klant te mogen begroeten in een van onze filialen.

Uw Lidl Team

Lidl Nederland GmbH

2E REACTIE NA MELDING OP KLACHT.NL

Geachte heer Debnath,
Bedankt voor uw reactie,
Het is niet onze bedoeling om uw vraag te ontwijken, als u dit gevoel hebt gehad onze excuses hiervoor.
Kazen met het biologisch keurmerk mogen geen genetisch gemodificeerd stremsel bevatten. Voor onze biologische kazen gebruiken wij een microbieel stremsel, dat gemaakt is door micro-organismen. Dit stremsel is vegetarisch.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Uw Lidl Team

Lidl Nederland GmbH

Compliment van nruipers@planet.nl op 14 april 2019 over Lidl

Ja, ik ben tevreden over de afhandeling van mijn klacht. Lidl heeft mij een tegoedbon toegestuurd. Ik ben zeer tevreden over de snelle afhandeling.

Compliment van Petra Wolters op 27 maart 2019 over Lidl

het zou fijn zijn als u de klant nog kan achterhalen.

Compliment van Henk2904 op 24 maart 2019 over Lidl

Prima opgelost

Compliment van R.janze op 17 maart 2019 over Lidl

Ik ga hiermee akkoord mee .
Maar er moet wel goed opgelet worden met vakken vullen.

Compliment van Jacqueline1971 op 17 maart 2019 over Lidl

Fijn te weten dat klachten serieus genomen worden en dat er naar een oplossing word gekeken.

Compliment van TessaSpraakman op 15 maart 2019 over Lidl

Eindelijk iemand die even meedacht!

Compliment van peetlonk op 21 maart 2019 over Lidl

Terecht, het was niet de eerste klacht hierover en t probleem is gewoon door gegaan.

Compliment van Paul Barel op 13 maart 2019 over Lidl

Ondanks dat ik de tegoedbon nog niet heb gezien ben ik tevreden met de geboden oplossing.
Groet Paul.

Compliment van tinekeblom op 11 maart 2019 over Lidl

Wanneer krijg ik de waardebon? verder vind ik het netjes opgelost

Compliment van Sha1887 op 04 maart 2019 over Lidl

Inmiddels reactie ontvangen en ga akkoord met de aangeboden oplossing.