Klacht: leggen van kabels en herbestrating

op 26 december 2017 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Wij hebben via de mail op 5 december 2017 een klacht ingediend bij info@liander.nl en bij wvbaa@vangelder.com die de nieuwe aansluit kabels aangelegd hebben bij het pand Graafseweg 294 Wijchen 6604 CJ er is geen nacontrole geweest van liander , het bedrijf dat de kabels heeft gelegd hebben wij er ook van in kennis gesteld dat de herbestrating op de slechts mogelijke manier die denkbaar is gebeurd is , de ondergrond bestaat uit klei de bestrating die toen der tijd is aangelegd is uitgegraven tot een diepte van plm. 1 mtr daar na is er ongeveer 50 cm geel zand aangelegd daarboven op 30 tot 40 cm gebroken puin en daarboven op weer 10 cm geel zand en dat per laag van 25 cm aangetrild , wat ook de enige goede volgorde kan zijn met een klei – leem achtige ondergrond , wat is er nu gebeurd met de kabels aanleggen , het is tot ruim 1 mtr diep uitgegraven er is nergens naar gekeken alles lag door elkaar het gebroken puin – zand – leem – klei was allemaal door elkaar op een grote hoop gegooid en zo met dat waarde loze mengsel dicht gegooid , dus een slechtere manier van werken is ondenkbaar niet aan getrild ,wij hebben na het indienen van onze klacht niets vernomen van liander en van gelden die het karwei heeft geklaard is even gaan kijken en mij telefonisch medegedeeld dat er niets verzakt is en zij er verder niets mee doen , voordat wij hier mee juridisch verder mee gaan stellen wij u nog een maal in de gelegen heid om het te herstellen in de oorspronkelijk toestand , dit is overigens de 2e keer er is op dezelfde lokatie bij aansluiting van de woning Graafseweg 288 en 292 hetzelfde gebeurd , het lijkt er dus op dat dit de manier van werken is

wanneer alles weer uitgegraven wordt en het aangelegd wordt zoals het in oorspronkelijke toestand was

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Liander

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door willloeffen