Geachte heer/ mevrouw,
Ik heb vorige week zelf geprobeerd om mijn punten op mijn klantenkaart te zetten via de website van Kruitvat zelfpunten bijschrijven. Ik heb alles ingevuld wat gevraagd wordt en als ik de kassabonnummer invul en vervolgens op indienen... Lees meer
Ik wil mij afmelden voor de nieuwsbrief van kRUIDVAT, maar dat lukt na diverse keren proberen niet. Lees meer
Een tijd geleden heb ik bij kruidvat een puzzle gekocht van 950 stukjes ( van kabouters) Na een tijd te hebben gelegen ben ik ermee begonnen en heb hem vanmiddag afgekregen maar er missen 2 stukjes.
De hele stofzuigerzak... Lees meer
Ik zou graag een klacht willen indienen wat betreft de kruidvat. Het gaat om het filiaal op de haroekoeplein 138, winkelcentrum groeneweg te Utrecht. Ik werd daar zeer onvriendelijk behandeld. En zo maar vals beschuldigd.
Ik wilde rustig mijn oortjes afrekenen... Lees meer
Ik heb nu twee keer meegemaakt dat het schepsnoep keihard was. Je kunt in de winkel natuurlijk niet eerst gaan proeven dus je komt er thuis pas achter, of als je het cadeau geeft aan iemand (zoals ik had gedaan).... Lees meer
heb op 12/09/22 Azzaro aftershave besteld en betaald 50 euro
het orde nr is 1302687697
Heb een mail gedaan op: 7/10 op 13/10 en 20/20/2022
Ik heb ook al twee maal telefonisch contact gehad waarvan de laatste op 7/11 en telkens gaat het... Lees meer
Sinds er andere paracetamollen zijn kan ik deze niet handmatig breken zodat ik genoodzaakt ben om een hele te nemen, (goed voor mijn lever)
De vorige waren veel gebruiksvriendelijker.
Elly van der Heide Lees meer
Mijn onlinebestelling koffiebonen waren 2 zakken kapotgescheurd. Telefonisc klacht gedaan. Enorme wachttijd. Niet wetende dat de teller doorloopt. Krijg net melding van kpn. Ruim 20 euro moet ik extra betalen voor dit telefoongesprek. Ik heb de 2 zakken retour... Lees meer
Heb op 11/11/2022 een tube Emulgel Voltaren 1,16% gel 120 gr bij het Kruidvat in Epe gekocht.
Bij het afrekenen lette ik op of de korting van 2.00 Euro ook verrekend werd.
Dat was niet het geval. De aanbieding stond niet in... Lees meer
Vanmorgen was ik in de kruidvat voor nesquik 1.1kilo uit de folder. Was er niet zei de dame van het kruidvat. Ik zeg komt nog? Weet ik niet was het antwoord. Een andere dame vroeg om fishersman friend ook uit... Lees meer