Klacht: Wegvallend internet, maar krijg geen oplossing

Le Roi 00 op 26 mei 2024 over KPN in de categorie Alles-in-1

We hebben sinds december KPN en dit werkte prima, met een goede snelheid, maar sinds een tijdje lijkt de internet verbinding soms weg te vallen. Na herstart werk alles weer goed. Maar bij het TV kijken is dit lastig. Zit je net in een leuke serie, valt je beeld en geluid weg.
Nu heb ik gebeld met KPN, maar er wordt duidelijk een menu met je doorgenomen, om het geluid weer te laten werken van je tv. Na uitleg dat het internet wegkijkt te vallen, wordt er gezegd dat het niet heel raar is, als je met de tv aan en 2 telefoons verbonden bent met de wifi, dat dan het internet weg valt.
De wifi werkte eerst prima, maar verder kijken leek geen optie bij de dame van KPN.
Ik heb mijn klacht telefonisch uitgesproken. En er werd mij verteld dat ik online via kan.com/algemeen/kllacht mijn klacht kon indienen, maar dit lijkt een standaard menu, waar ze me stapsgewijs door allerlei opties laten gaan, die nergens een oplossing bieden.

Graag kom ik in contact met een kundig iemand.
Die kan zorgen dat het weer werkt zoals eerst.

3 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over KPN
Download hier uw brief

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Le Roi 00