Klacht: Ten onrechte blokkeren internet en tv

Bito0000 op 22 april 2025 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een aanmaning ontvangen over de maanden januari februari en maart 2025 voor abonnement internettv. Bij elkaar 105 euro. Ik heb budget beheer. deze hebben maandelijks het verschuldigde bedrag voor abonnemntskosten overgemaakt. Mevrouw is geruime tijd geleden bij KPN schriftelijk aangemeld dat zij beudgetbeheer (bewindvoering) heeft en vanaf welk bankrekeningnummer wordt gestort. Zowel ik budgetbeheerder als mijn ondersteuner hebben contact opgenomen met de klantenservice. Ondanks dat we de overschrijvingen schriftelijk kunnen overleggen zeggen ze dat zij niets kunnen doen en leggen het probleem bij de klant neer, Aangezien ik gewoon betaald heb wil ik dat per direct internet tv weer wordt geactiveerd.

Gewenste Oplossing:

ik dat per direct internet tv weer wordt geactiveerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Reactie van de melder van de klacht Bito0000

3 weken geleden - Ik heb teens bright ontvangen dat u de klacht niet in behandeling neemt. De vraag is nu aan u welke stappen ik moet ondernemen tween KPN en tot welk orgaan van KPN ik me moet richten. Ik heb tot op heden volledig aan mijn betalingsverplichting voldaan. Ik kan dat ook schriftelijk overleggen. KPN wijgert de daarbij behorende service in de vorm van gebruik van internet en tv te leveren. De fout ligt bij KPN. Bij deze stel ik U in gebreke.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bito0000