Klacht: Slechte klantenservice

EC46 op 08 juni 2024 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ik schrijf deze klacht omdat ik zeer ontevreden ben over de service die ik recentelijk van KPN heb ontvangen.

Mijn internetaansluiting werd geblokkeerd, waarna ik de vereiste betaling heb voldaan. Volgens de informatie die ik van KPN heb ontvangen, zou mijn internetverbinding binnen 2 uur weer werkzaam moeten zijn. Echter, bijna 24 uur later heb ik nog steeds geen internetverbinding. Dit ondanks het feit dat ik een bevestiging van betaling per e-mail heb ontvangen.

Op zaterdag heb ik hierover contact opgenomen met de klantenservice van KPN. De eerste medewerkster met wie ik sprak, verzekerde mij dat ik dezelfde dag zou worden teruggebeld. Na 6 uur zonder enige reactie heb ik opnieuw contact opgenomen. De tweede medewerkster vertelde mij dat terugbellen op zaterdag helemaal niet mogelijk is, wat ik zeer vreemd en verwarrend vond.

Door deze problemen kon ik mijn werk niet vanuit huis afmaken en kon ik geen gebruik maken van de babyfoon, wat voor veel ongemak heeft gezorgd.

Ik verwacht op zijn minst een passende oplossing voor deze situatie of een welgemeend excuses voor de onjuiste informatie en de slechte service die ik heb ontvangen.

Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.

Zo snel mogelijk heraansluiting en excuses voor verkeerde informatie.

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EC46