Klacht: Overstapservice

PetervanderH op 07 juli 2023 over KPN in de categorie Alles-in-1

In mei 2023 bestel ik internet en tv bij KPN. 20 juni komt de monteur van KPN en constateert dat de geleverde modem niet aangesloten kan worden op het kastje van Glasdraad. Met een adapter checkt de monteur of er signaal van KPN op het glasvezelnet aanwezig is: negatief.

Ondertussen is de bestaande aansluiting afgesloten in tegenstelling tot de voorwaarden: Wij zeggen uw contract op bij Solcon Internetdiensten B.V.. Meteen nadat u de diensten van KPN Thuis kunt gebruiken, sturen wij uw huidige aanbieder een bericht. Deze stopt dan direct uw abonnement en de betaling daarvoor.

KPN heeft als noodoplossing een direct online pakket gestuurd (nadat ik hier zelf om moest vragen), dit is internet via 4G met een datalimiet, niet een echt bruikbare oplossing voor een huishouden met 4 personen. De bestelling voor internet en tv is eenzijdig door KPN geannuleerd.

Het lukt mijn opgezegde provider niet de verbinding te herstellen. We al bijna 3 weken zonder tv en bruikbaar internet.

Ik zou graag per direct weer een werkende glasvezelaansluiting hebben. Op de een of andere manier lijkt dit onmogelijk.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PetervanderH