Klacht: Opzeggen

Tevre op 31 maart 2025 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben je gegevens ontvangen
Je vindt ze in deze e-mail
We hebben de onderstaande gegevens ontvangen. Binnen 5 werkdagen nemen we contact met je op. Vr 28.Feb.2025 05:36
Betreft: Klacht over niet-nakomen van afspraken en verzoek tot vergoeding kosten

Geachte heer/mevrouw, Ik richt mij tot u met betrekking tot mijn abonnement bij Budget Alles-in-1, dat in september 2024 van start is gegaan. Helaas is het traject op 16 januari 2025 op een teleurstellende wijze geëindigd, waarbij de uitvoering van mijn abonnement niet binnen de beloofde vier maanden correct is afgerond. Om deze reden dien ik een formele klacht in en verzoek ik om een passende schadevergoeding. Sinds 27 september 2024 heb ik herhaaldelijk te maken gehad met problemen in de dienstverlening en het niet nakomen van toezeggingen door Budget Alles-in-1. Gedurende deze periode zijn meerdere beloften en verplichtingen niet nagekomen, wat heeft geleid tot veel ongemak. In de laatste tien dagen voor de beëindiging van mijn abonnement (van 6 januari tot 16 januari) werd het voor mij duidelijk dat er geen oplossing werd geboden, ondanks meerdere telefonische contactmomenten. Hierdoor verloor ik mijn vertrouwen in Budget Alles-in-1 en zag ik mij genoodzaakt mijn abonnement stop te zetten. De situatie heeft bij mij geleid tot aanzienlijke stress, tijdsverlies en financiële schade. Zowel Budget Alles-in-1 als KPN hebben hun verplichtingen niet nageleefd, wat resulteerde in een langdurige periode van onzekerheid en ongemak. KPN heeft per 28 oktober 2024 mijn vaste lijn afgesloten, terwijl ik toch het volledige pakket, inclusief de vaste lijnkosten, heb doorbetaald. VERVOLGD 2
KPN EMAILLEN NEXT 2024 2025.docx, KPN KLACHTEN BRIEF VERVOLGD 2.docx

Gewenste Oplossing:

De kpn heeft van mij onrechtmatig 4 maanden lang volledige terugbetaling van de kosten voor internet, tv, vaste telefonie en mobiele diensten vanaf oktober 2024 tot heden!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Reactie van de melder van de klacht Tevre

1 maand geleden - Een overzicht van je contactaanvraag: Je klacht Betreft: Klacht over niet-nakomen van afspraken en verzoek tot vergoeding kosten Geachte heer/mevrouw, Ik richt mij tot u met betrekking tot mijn abonnement bij Budget Alles-in-1, dat in september 2024 van start is gegaan. Helaas is het traject op 16 januari 2025 op een teleurstellende wijze geëindigd, waarbij de uitvoering van mijn abonnement niet binnen de beloofde vier maanden correct is afgerond. Om deze reden dien ik een formele klacht in en verzoek ik om een passende schadevergoeding. Sinds 27 september 2024 heb ik herhaaldelijk te maken gehad met problemen in de dienstverlening en het niet nakomen van toezeggingen door Budget Alles-in-1. Gedurende deze periode zijn meerdere beloften en verplichtingen niet nagekomen, wat heeft geleid tot veel ongemak. In de laatste tien dagen voor de beëindiging van mijn abonnement (van 6 januari tot 16 januari) werd het voor mij duidelijk dat er geen oplossing werd geboden, ondanks meerdere telefonische contactmomenten. Hierdoor verloor ik mijn vertrouwen in Budget Alles-in-1 en zag ik mij genoodzaakt mijn abonnement stop te zetten. De situatie heeft bij mij geleid tot aanzienlijke stress, tijdsverlies en financiële schade. Zowel Budget Alles-in-1 als KPN hebben hun verplichtingen niet nageleefd, wat resulteerde in een langdurige periode van onzekerheid en ongemak. KPN heeft per 28 oktober 2024 mijn vaste lijn afgesloten, terwijl ik toch het volledige pakket, inclusief de vaste lijnkosten, heb doorbetaald. Vanaf dat moment heeft Budget Alles-in-1 het vaste nummer van KPN overgenomen. Daarnaast heeft KPN op 9 januari 2025 mijn internet, tv en mobiele diensten afgesloten. Hierdoor moest ik tot 21 januari uitwijken naar een internetcafé of bibliotheek om mijn e-mails te controleren en mijn zaken te regelen, wat bijzonder belastend was gezien mijn gezondheidsbeperkingen. De nalatigheid, administratieve fouten en onverantwoordelijke handelswijze van zowel Budget Alles-in-1 als KPN hebben mij vier maanden lang schade berokkend. Dit heeft niet alleen geleid tot financiële kosten, maar ook tot ernstige mentale belasting. Daarom verzoek ik u om een volledige terugbetaling van de kosten voor internet, tv, vaste telefonie en mobiele diensten vanaf oktober 2024. Dit gaat om een de volgende bedragen: - Naar KPN heb ik vanaf september in totaal € 454.61 overgemaakt. De KPN heeft € 21.73 teruggestort. - Budget-Alles-in-1 heeft € 19 afgeschreven. Ik zie uw schriftelijke reactie en een passende oplossing graag binnen 14 dagen tegemoet. Mocht er geen afdoende oplossing worden geboden, dan ben ik genoodzaakt verdere stappen te overwegen. Met vriendelijke groet,

Reactie van de melder van de klacht Tevre

1 maand geleden - Ik wil snel antwoord van beide providers KPN en Budget (Alles in Een) Internet en dat ze onrechtmatig van mij ''abonnement'' geld gekregen schade veroorzaakten wil ik terug!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Tevre

1 maand geleden - De KPN heeft sinds 3 maanden op mijn brieven geen antwoord gegeven!

Alle klachten die gemeld zijn door Tevre