Mijn Klacht:
We hebben je gegevens ontvangen
Je vindt ze in deze e-mail
We hebben de onderstaande gegevens ontvangen. Binnen 5 werkdagen nemen we contact met je op. Vr 28.Feb.2025 05:36
Betreft: Klacht over niet-nakomen van afspraken en verzoek tot vergoeding kosten
Geachte heer/mevrouw, Ik richt mij tot u met betrekking tot mijn abonnement bij Budget Alles-in-1, dat in september 2024 van start is gegaan. Helaas is het traject op 16 januari 2025 op een teleurstellende wijze geëindigd, waarbij de uitvoering van mijn abonnement niet binnen de beloofde vier maanden correct is afgerond. Om deze reden dien ik een formele klacht in en verzoek ik om een passende schadevergoeding. Sinds 27 september 2024 heb ik herhaaldelijk te maken gehad met problemen in de dienstverlening en het niet nakomen van toezeggingen door Budget Alles-in-1. Gedurende deze periode zijn meerdere beloften en verplichtingen niet nagekomen, wat heeft geleid tot veel ongemak. In de laatste tien dagen voor de beëindiging van mijn abonnement (van 6 januari tot 16 januari) werd het voor mij duidelijk dat er geen oplossing werd geboden, ondanks meerdere telefonische contactmomenten. Hierdoor verloor ik mijn vertrouwen in Budget Alles-in-1 en zag ik mij genoodzaakt mijn abonnement stop te zetten. De situatie heeft bij mij geleid tot aanzienlijke stress, tijdsverlies en financiële schade. Zowel Budget Alles-in-1 als KPN hebben hun verplichtingen niet nageleefd, wat resulteerde in een langdurige periode van onzekerheid en ongemak. KPN heeft per 28 oktober 2024 mijn vaste lijn afgesloten, terwijl ik toch het volledige pakket, inclusief de vaste lijnkosten, heb doorbetaald. VERVOLGD 2
KPN EMAILLEN NEXT 2024 2025.docx, KPN KLACHTEN BRIEF VERVOLGD 2.docx
Gewenste Oplossing:
De kpn heeft van mij onrechtmatig 4 maanden lang volledige terugbetaling van de kosten voor internet, tv, vaste telefonie en mobiele diensten vanaf oktober 2024 tot heden!
