Klacht: Opdringerige verkoper aan de telefoon

Joepdoei op 24 mei 2024 over KPN in de categorie Alles-in-1

Beste heer/Mevrouw,
Vorige week een verkoper van KPN aan de deur, vandaag werd ik gebeld door KPN. Begon meteen hoe duur mijn huidige provider is en dat het bij hun veel goedkoper kan. Dat was nee nr 1. Hoeveel ik dan nu betaalde en.ik noemde een.bedrag dat lager is dan wat wij betalen en.ik gaf aan geen behoefte te hebben tot overstappen, nr 2.
Ik zou niet slim.zijn door dit aanbod af te slaan. Nogmaals afgewezen, nr 3. Hij leek er steeds fanatieker van te worden en ging door. Weer gezegd nee, nr 4.
Zijn laatste poging was waarom ik zo vasthoudend ben, daarop heb ik geantwoord dat mijn huidige provider geen opdringerige verkopers heeft zoals hij nu is. Hierop wenste hij mij maar een fijn weekend.
Ik ben geschokt van deze wijze van verkopen, dat alleen omdat wij sinds kort glasvezel hebben? Ik ben geneigd die kabel er weer uit te trekken. Bizar.

Stoppen met deze agressieve vorm van verkopen zou erg fijn zijn.

4 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over KPN
Download hier uw brief

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joepdoei