Klacht: Onvoldoende hulp

PWSV op 24 november 2022 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er komt op 29 november een monteur langs. Hoeft niet te komen, want ik hoef geen glasvezel. Als ik niet thuis ben wordt er de volgende keer voorrijkosten in rekening gebracht. Gebeld, een uur in de wachtrij. Probleem kan niet worden opgelost door een medewerker. Te weinig rechten. Hij weet het ook niet…

Gewenste Oplossing:

Hoeft geen monteur te komen voor glasvezel, want wil ik niet. Afzeggen per mail bv, maar mailen is niet mogelijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PWSV