Klacht: Onjuiste factuur.

sharonjanse op 29 mei 2024 over KPN in de categorie Alles-in-1

Voor de 15e keer met KPN gebeld. Ze blijven facturen sturen. Het wordt niet opgelost. Per 20/4 zou het alles in 1 abonnement beeindigd worden. De maanden na 20/4 worden gewoon steeds weer doorbelast. De medewerkster is niet te verstaan door de slechte verbinding. Diverse KPN medewerkers zouden het regelen dat ons abonnement per 20 april werd beeindigd. Het is 1 groot drama bij KPN. Ze beloven van alles, maar alles gaat mis. Grote ergernis. Nu hebben we helaas weer een nieuw abonnement, grote spijt. De verbinding werkt niet in ons nieuwe huis. Hebben een monteur gekregen. Deze man was geweldig. Alleen wel weer die ellendige kosten van KPN

Voor alle ergernissen geen kosten van de monteur. En los het oude abonnement goed op. Er komt werkelijk helemala niets van de facturen die ze sturen. Einde abonnement was 20/4. Nu weer facturen van periode 25-05-24-06. De medewerkers zijn vreselijk en niet te verstaan.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Reactie van de melder van de klacht sharonjanse

2 weken geleden - 1 Grote ergernis, mega slechte service, kost veel energie. Dat zo'n bedrijf nog kan bestaan.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sharonjanse