Mijn Klacht:
Al een jaar ben ik bezig met KPN over mijn glasvezelaansluiting. Hierbij wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd, KPN wijst naar hun afdeling KPN Netwerk, die wijzen naar de aannemer Glaspoort en Glaspoort wijst weer glashard naar KPN. Niemand neemt zijn/haar/hun verantwoordelijkheid, zonder mijn medeweten word zogenaamd een korting gegeven op mijn abonnement. De klantenservice, negeert mij of lacht me uit, met constant dezelfde reactie: we kunnen niks. Na mijn hele leven klant te zijn geweest, is voor mij de kous af. Normaal gedrag is van KPN ver te zoeken net als een reactie en een oplossing. Het faillissement van KPN zou een zegen zijn voor de Nederlandse telecommarkt.
Gewenste Oplossing:
Een oprechte persoonlijke excuses, een aanbod zoals eerder van hun gevraagd, duidelijkheid over mijn glasvezel of anders nette hulp bij een overstap en compensatie voor al het asociale gedrag wat over mij heen is gekomen.