Klacht: mobiele telefoon AFGESLOTEN wegens ADMINISTRATIEVE problemen bij KPN

G.C.M. van Soest op 23 augustus 2023 over KPN in de categorie Alles-in-1

Reeds ruim 50 jaar alles van KPN. IK HEB EEN PAAR jaar geleden 2 mobiele abonnementen aangeschaft en in contract vast gelegd dat e.e.a. Automatisch Inbaar was. Op gegeven moment bleek 1 van de 2 NIET automatisch te kunnen aldus KPN. Vanwege recentelijk veel in het buitenland vertoevend heb ik KPN nogmaals duidelijk gemaakt dat ik de Incasso Automatisch wil want ik zit niet te wachten op aanmaningen en extra moeten betalen. diverse keren gebeld op de KPN site mijn grieven gemeld. gisteren via Vijf Roermond KPN laten bellen want MIJN MOBIEL is AFGESLOTEN. de rekening is betaald en toch kan IK NIET BELLEN. Ik ga vrijdag neer het ziekenhuis voor een operatie en ben NIET bereikbaar voor ziekenhuis noch familie. Laat KPN hun problemen oplossen MAAR NIET mijn mobiel afsluiten!!! HELP

KPN heft hun blokkade op en realiseert zich wat nodig is voor een VASTE KLANT die ook nog eens behandeld moet worden voor huidkanker

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door G.C.M. van Soest