Mijn Klacht:
Op 23 juni 2026 had ik een afspraak met een KPN-monteur, welke door de medewerker Bebar500 was beloofd. Helaas is deze afspraak niet in het systeem gezet, waardoor ik een halve dag verlof heb moeten opnemen voor niets. Ik neem het de medewerker zeer kwalijk dat hij zijn werk niet goed heeft uitgevoerd. Hoewel er inmiddels een nieuwe afspraak is gemaakt, verwacht ik dat de medewerker een reprimande krijgt. Tevens laat ik het aan KPN over welke vergoeding ik voor de verloren halve dag ontvang.
Gewenste Oplossing:
Reprimande voor de medewerker en compensatie voor de halve dag verlof.

