Mijn Klacht:
Ik heb onderstaande gemeld bij: https://netwerk.kpn.com/
Na het aanleggen van de kabel voor glasvezel hebben 2 medewerkers twee grote grindtegels gebroken! Zij hebben dit niet gemeld en er een kliko opgezet.
Ik zag het 2 weken later toen ik het water weer had aangesloten. De tegels maken deel uit van een voortuin. Ik heb er nu zelf ook de kliko opgezet omdat ik voor gek zit. Het voortuintje moet helemaal opnieuw betegeld worden! Ik heb dit gemeld en kreeg keurig bericht terug.
Bericht:
Hartelijk dank voor uw bericht.
Wij hebben de foto’s in goede orde ontvangen en doorgezet naar de verantwoordelijke partij in uw regio, met daarbij het verzoek om u te benaderen met een passende oplossing.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Voor overige vragen kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Maarten.
Dit was op 17 april. Nog steeds niets gehoord van het z.g.n. bedrijf/partij. Ik heb opnieuw email’s gestuurd maar krijg zelfs geen antwoord meer!
Ik vind dit heel vervelend omdat ik mijn voortuin netjes wil hebben.
Gewenste Oplossing:
Laat het bedrijf/partij maar met een voorstel komen.
