Klacht: Geen internet maar ook slechte tot geen service/hulp/oplossing vanuit KPN

F.B.1234 op 20 juli 2023 over KPN in de categorie Alles-in-1

Al sinds eind mei valt bij mij het internet weg. Er zijn 2 monteurs hier geweest; 1 persoon die binnen alles kwam nakijken en aangaf dat daar alles goed was en dat het probleem buiten zou liggen. De tweede monteur die kwam was voor buiten en gaf aan dat buiten alles goed was en gaf aan dat het probleem binnen zit.

Gisteren bijna een uur gebeld met klantenservice van KPN ik mag geen monteur meer sturen, ik kan alleen kabels opsturen. Toen ik in maart hier kwam wonen heb ik een betaalde monteur van KPN laten langs komen om het te installeren, omdat ik vanwege mijn thuiswerk baan goed internet nodig heb; ik heb dus nergens aangezeten of iets gedaan, het werkt gewoon niet.

Uiteindelijk, na veel klagen van mij uit, werd gisteren gezegd ik zal proberen een monteursafspraak te maken, waarop ik te horen krijg het lukt mij niet, maak zelf de afspraak maar. Ik kan online geen afspraak maken en ben ten einde raad vanwege de ontzettende slechte service.

Daarnaast werd ik in een eerder telefoongesprek met KPN doorverwezen naar een website om vergoeding te krijgen voor alle dagen dat ik geen internet heb gehad, blijkt dat ik maar 3 dagen totaal kan aanvinken, terwijl ik al sinds eind mei geen en nu slecht werkend internet heb.

Ik wil graag het volgende:

1. Mijn geld terug voor de dagen dat ik geen slecht internet heb gehad (gisteren aan de telefoon werd aangegeven dat mijn internet gemiddeld 5 keer per dag weg valt, dus jullie hebben dit zelf bevestigd)
2. Een monteur die het komt fixen.

2. Een monteur die het komt fixen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door F.B.1234