Klacht: Dubbel mobiel nummer

Monitij op 21 februari 2024 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte Heer / Mevrouw,

Ik ben nu al vanaf december 2023 bezig om dit goed te krijgen er zijn 2 contracten in omloop waarvan er 1 niet klopt en al ontbonden had moeten zijn op 23 december 2023.

Ik heb nu vele uren aan de telefoon gezeten met KPN maar steeds wordt er van alles beloofd maar niet gehandeld.

Ik heb in december KPN mobiel aangevraagd in een KPN winkel in de Kinkerstraat te Amsterdam met de vraag of ik mijn oude nummer kon behouden die was van Albert Heyn 0683574824

Na vele mislukte koppel pogingen en telefoontjes naar KPN kreeg ik 23 December een jonge man aan de telefoon die begreep dat ik geen nummer behoud kon hebben aangezien AH niet meewerkte.

Hij zou meteen het oude contract ontbinden en gaf mij een deal dat ik een nieuwe simkaart met een nieuwnummer van KPN zou krijgen en dat nummer is 0647222884 voor 22,50 per maand.

Dit heb ik dus aanvaard.

Het nummer 0647222884 daar bel ik dus mee en heb ik ook de sim kaart van.

Echter krijg ik nu een rekening van het andere nummer 0683574824 wat ik niet meer gebruik aangezien die niet te koppelen was.

Nu heb ik al weer verschillende keren gebeld en wordt er gezegd dat ik een boete clausule moet betalen om op te zeggen.

Dat is vreemd als je dit nummer niet gebruikt en dat het bij KPN fout is gegaan met invoeren.

Graag vraag ik u of dit contract nu ontbonden kan worden zo spoedig mogelijk en dat het contract wat ik wel heb voor 2 jaar met nummer 0647222884 goed gekoppeld wordt.

Ik heb nu vandaag al 4 x gebeld en moet het nu via deze weg doen.

Je kan toch geen 2 contracten hebben op 1 naam en één voor 1 jaar en één voor 2 jaar dat snapt iedereen toch wel dat er iets niet klopt.

Die van 2 jaar klopt.

Graag zou ik wel een bevestigingsmail willen ontvangen van jullie uit als het nu eindelijk klopt na een maand van bellen en zuchten.

En er geen extra kosten zijn.

Ook stuur ik bijlage mee van contracten waar niemand meer uit komt en zeker niet op mijn leeftijd.

Met vriendelijke groet

G. van Voorst

Da Costastraat 12 1 hoog

1053 ZB Amsterdam

Geb: 26-09-1941

Eindcijfers bank nummer 860

[email protected]

0647222884

020-6182899

Verzonden naar [email protected] 26-1-2024

We zijn nu 2 1/2 week verder en jullie laten niks van je horen.
Vind dit niet echt netjes.
Ook hebben jullie het geld al afgeschreven.
Van een contract wat niet klopt.

Zou nu toch wel eindelijk willen zien dat het probleem wordt op gelost.
Ben nu al vanaf december 2023 bezig en het is nu half februari 2024.
Ik ben 82 dit klop toch niet als je al meer dan 50 jaar klant bent om zo behandeld te worden.

Met vriendelijke groet,
G. van Voorst
Da Costastraat 12 1hoog
1053ZB Amsterdam
[email protected]
020-6182899
06477222884

Verzonden naar [email protected] 13 -2-2024

Graag zou ik dit nu eens opgelost zien worden het is toch van de gekke dat ik voor 2 abonnement moet betalen en al wordt afgeschreven.
Dit is nu al vanaf December dag van aanschaf bezig en ik kom er niet door heen via telefoon niet oplosbaar kreeg ik mail adres wordt niet terug gereageerd ik wordt hier nu erg zenuwachtig van ik ben 82 en kan dit in mijn hoofd niet meer verwerken.
en heb ook niet zo veel geld dat ik 2 abonnementen kan betalen mijn geld is voor eten en drinken nodig.
Mijn dochter moet nu alles voor mijn regelen ik kan het niet meer aan.
haar nummer is 0682486562 naam M. Henneicke

Gewenste Oplossing:

Als ik nu 1 contract heb met 1 nummer en dat is nummer 0683574824

simkaart 8931083223083533170 heb ik niet met nummer 0683574824 dit was niet te koppelen was nummer van Albert Heijn en heb toen via KPN een nieuw nummer en sim kaart gekregen.
met Nieuw contract en ander contract zou ontbonden zijn.
dus niet nu betaal ik voor 2 nummers terwijl er maar met 1 gebeld wordt.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over KPN
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monitij