Mijn Klacht:
Beste heer/mevrouw,
Bij deze wil ik een klacht indienen bij KPN vanwege dat ik een bestelling heb geplaatst voor een TV en Internet abonnement. Heb zelf ook nooit de apparatuur ontvangen.
Deze heb ik al een paar maanden geleden met de klantenservice van KPN geannuleerd, echter incasseren ze nog geld van mijn rekening?
Het verzoek om dit alsnog te annuleren en de openstaande facturen te vernietigen.
Met vriendelijke groet,
Indy Verbakel
Gewenste Oplossing:
Beste heer/mevrouw,
Bij deze wil ik een klacht indienen bij KPN vanwege dat ik een bestelling heb geplaatst voor een TV en Internet abonnement. Heb zelf ook nooit de apparatuur ontvangen.
Deze heb ik al een paar maanden geleden met de klantenservice van KPN geannuleerd, echter incasseren ze nog geld van mijn rekening?
Het verzoek om dit alsnog te annuleren en de openstaande facturen te vernietigen.
Met vriendelijke groet,
Indy Verbakel