Klacht: Arrogant

[email protected] op 18 maart 2024 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste medewerker,

Bij deze een klacht over het disfunctioneren van uw beleidstructuur / protocol.

Vandaag kwam uw monteur bij ons op de woning; St.Jobskade 642 3024EN Rotterdam.

Hij had al gauw gezien dat het probleem in de Centrale zou moeten zijn.
Hij heeft geconstateerd dat onze toegangspoort op nr. 34 in uw Centrale was afgebroken.

Hij heeft met zijn leidinggevende overlegd om dit via; wat hij noemde tijdelijke reservepoort te doen vervangen, maar deze leidinggevende hield zich aan het protocol waarop wij nu al 1 week zonder internet en tv zitten.

Bij deze stel ik u aansprakelijk en zal ik u, inachtneming dat u het zsm oplost voor onze geleden schade en kosten wellicht verdere stappen in het achterhoofd houden mocht u ingebreken blijven hierin.

Momenteel bedragen de kosten het bedrag van 200 euro die u al kunt overmaken op NL33ASNB0709248466

BVD;

Met vriendelijke groet,

Fam. Sparreboom
St.Jobskade 642
3024EN Rotterdam
0637175643/ 0623552530
[email protected]
[email protected]

Foutpictogram
Bericht niet bezorgd
Er is een probleem opgelost bij het bezorgen van je bericht aan [email protected] . Bekijk de technische onderstaande details van probeer je bericht over een paar minuten opnieuw te sturen.
MEER INFORMATIE
De reactie was:
De ontvangende server heeft onze verzoeken om verbinding te maken niet geaccepteerd. Ga voor meer informatie naar https://support.google.com/mail/answer/7720 [ kpn.nl 2600:9000:a504:9080:40c0:d138:ca59:2e3d: timed out] [ kpn.nl 2600: 9000:a400:dede:1a1c:a23f:9ae6:7bbc: time-out] [ kpn.nl 75.2.72.204 : time-out] [ kpn.nl 99.83.136.155 : time-out]

———- Doorgestuurd bericht ———-
Van: Jos [email protected]
Naar: [email protected]
Cc: [email protected]
Bcc:
Datum: wo, 13 mrt 2024 18:59:02 0100
Betreft: (de) Centrale ; Loydpier Locatie R’dam
Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven
Beste medewerker,

Bij deze een klacht over het disfunctioneren van uw beleidsstructuur / protocol.

Vandaag kwam uw monteur bij ons op de woning; St.Jobskade 642 3024EN Rotterdam.

Hij had al snel gezien dat het probleem in de Centrale zou moeten zijn.
Hij heeft dubbele dat onze toegangspoort op nr. 34 in uw Centrale werd afgebroken.

Hij heeft met zijn leidinggevende overlegd om dit via; wat hij noemde tijdelijke reservepoort te doen vervangen, maar deze krachtige hield zich aan het protocol wanneer wij nu al 1 week zonder internet en tv zitten.

Bij deze stel ik u aansprakelijk en zal ik u, inclusief dat u het zsm oplost voor onze geleden schade en kosten misschien verdere stappen in het achterhoofd houden kon u ingebreken blijven hierin.

Momenteel bedraagt ​​de kosten het bedrag van 200 euro die u al kunt overmaken op NL33ASNB0709248466

BVD;

Met vriendelijke groet,

Fam. Sparreboom
St.Jobskade 642
3024EN Rotterdam
0637175643/ 0623552530
[email protected]
[email protected]

Gewenste Oplossing:

Compensatie geldelijke, excuses schriftelijk maar liefst persoonlijk en een bos bloemen voor mijn vrouw die met haar bedrijf veel last heeft van 2 weken geen internet

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

8 maanden geleden - Totale disrespect voor de verantwoordelijkheid die men draagt als provider of netwerk beheerder van zoveel mensen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]