Klacht: Agressieve verkoper

Jeme op 27 mei 2024 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ondanks dat er duidelijk een sticker onder de bel zit dat ik niet geïnteresseerd ben in verkopers aan de deur probeerde een kpn medewerker mij een abonnement aan te smeren op een slinkse manier.

Ik vind het schandalig dat kpn de vraag om niet aan te bellen voor verkoopsdoeleinde niet respecteert en zal daarom zeker geen gebruik gaan maken van hun diensten wat ik eerder wel had overwogen.

Gewenste Oplossing:

Geen agresieve verkopers aannemen die de wens van mogelijke klanten niet respecteert en deze aggresieve verkopers op staande voet ontslaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over KPN
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeme