Klacht: Afspraken niet nagekomen

op 14 februari 2020 over KPN in de categorie Alles-in-1

Enige tijd geleden kreeg ik bericht dat KPN op 27 jan. In mijn woning moest zijn om glasvezel aan te sluiten. Of ik mijn medewerking , behulpzaamheid wou tonen door aanwezig te zijn. Ik heb een dag vrij genomen , zitten wachten … en kreeg uiteindelijk te horen dat ze niks konden doen omdat de kabels niet goed ingegraven waren. KPN gebeld en die gaven mij weer een e-mailadres die me in antwoord weer een ander e-mailadres gaven .. overal een klacht ingediend, niks terug gehoord. Maandagmiddag vind ik in de brievenbus een kaart dat ze die ochtend aan de deur zijn geweest. Ik was de gehele ochtend thuis en er is NIET aangebeld. Ik werd verzocht binnen 3 dagen een afspraak te maken zodat iemand kon komen kijken waar het beste aansluitpunt was. Ik bel KPN , lang in de wacht , en krijg te horen dat er een afspraak bij mij gepland staat voor vandaag vrijdag 14 feb. tussen 13 en 15 u. Ik heb weer de hele middag zitten wachten maar geen mens gezien
Moet het trouwens niet andersom ? Eerst kijken WAAR de aansluiting moet komen (14 feb. ) en dan aansluiten ( 27 jan ) ??.

Als mijn twee vrije dagen worden vergoed en ze een volgende afspraak WEL nakomen.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door T.J.W.